L'Ajuntament de la Vilella Baixa posa en marxa un projecte en el marc del Pacte d'Estat contra la Violència de Gènere

26/07/2022

L’ Ajuntament de La Vilella Baixa ha dissenyat i posat en marxa un projecte que té com a objectiu sensibilitzar, prevenir i combatre la violència de gènere. Seguint els eixos que estableix el Pacte d'Estat, s'ha projectat la següent acció:
1. Bosses de roba amb el lema “L’amor no és l’hòstia”

finançat amb càrrec als crèdits rebuts del Ministeri d'Igualtat, Secretaria d'Estat d'Igualtat i contra la Violència de Gènere.

Sede Electrónica. Gobierno de España.Pacto de Estado contra la violencia de género | Violencia de Género