L'Ajuntament de la Vilella Baixa posa en marxa un projecte en el marc del Pacte d'Estat contra la Violència de Gènere

24/05/2023

L’ Ajuntament de La Vilella Baixa ha dissenyat i posat en marxa un projecte que té com a objectiu sensibilitzar, prevenir i combatre la violència de gènere. Seguint els eixos que estableix el Pacte d'Estat, s'ha projectat les següents accions:

• 1. Bosses de roba
  • 2. Gots reutilitzables amb cinta de suport
  • 3. Activitat educativa teatralitzada sobre tractament de génere. Dirigida a l'alumnat de I'Escola Serra Major de la Vilella Baixa.

Finançat amb càrrec als crèdits rebuts del Ministeri d'Igualtat, Secretaria d'Estat d'Igualtat i contra la Violència de Gènere.

Sede Electrónica. Gobierno de España.Pacto de Estado contra la violencia de género | Violencia de Género